Hej där!

Här har det varit lite tyst de senaste dagarna, men energin till att blogga infinner sig inte alltid, tyvärr. Men jag spenderade fre-mån i Sonekulla. Buggkurs i söndags, vilket bjöd på ett oväntat skratt. Fick frågan av en annan deltagare om jag ville prova på magdans. Hon kunde, som hon sa -> Se att jag hade en kropp som passade för det! Så på fredag är det upp till bevis ... haha =) Igår fyllde pappa år, så det firades med lite kalas. Idag har jag varit i skolan. Först läkemedelsberäkning och sen basgruppsträff. Just det, gick ju en runda på stan i fredags och lyckades faktiskt hitta ett par svarta jeans med hög midja och en svart kofta. Jag hämtade även ut ett paket, som innehöll en poncho.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0