Sommarfräscht.

Igår blev det en besök till Karlshamn igen (tredje gången den här veckan). Jag köpte bodylotion och bodyscrub på apoteket, det luktar verkligen sommarfräscht! =) Jag försöker vänja mig vid att håret fortfarande är lockigt efter tvätt! Jag trivs väldigt bra med att ha det lockigt, det kunde till och med varit lite lockigare. Det tar nog några dagar till innan jag får till det där med att "krama upp lockarna" efter tvätt, så tror att det kommer bli lockigare efter hand.

Schampo & balsam för lockigt/permanentat hår från Matrix (150 kr/st) inhandlades i fredags. Bodyscrub från apoteket (två för 99 kr)

Bodylotion från apoteket (två för 99 kr)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0