Ledig vecka!

Nu är jag inne på min lediga vecka och det är verkligen härligt! Hittills har jag varit på 40-årskalas, gjort ett besök på Ikea, klippt mig och påbörjat en ny tatuering. Systern och jag var på Good guys tattoo igår. Hon gjorde en text i nacken som blev superbra. "Angels in the sky are always watching over me". Om ca 2,5 vecka ska jag dit igen och göra klart min älva på vä överarm. Tror slutresultatet blir kanonbra =)
Ikväll ska jag ut och äta med gänget som har sommarjobbat på medicin avd 8. Det ska bli kul att ses utanför jobbet och få ett "avslut". Alla har verkligen varit riktigt trevliga och det har varit ett roligt och glatt gäng att jobba tillsammans med =)
Bloggandet kommer bli betydligt bättre när skolan drar igång nästa vecka igen, när det blir lite mer ordning och reda på saker och ting.
En början på tatueringen iaf. En tretimmarssittning kvar!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0