Skräckblandadförtjustning.

Och så var sista terminen igång! Det känns så otroligt konstigt att till sist vara en T6:a. Efter att ha längtat efter den här dagen sen termin 1 och nu är den här. Vilka tankar snurrar i tanken när jag väl har nått så här långt? Hjääälp ... Ta mig tillbaka till termin 3! Eller, egentligen så är det otroligt roligt att äntligen vara i sista terminen, men samtidigt otroligt skrämmande med allt som ska göras under hösten. Skräckblandadförtjusningheltenkelt. Fram till v. 44 skriver vi C-uppsats, vilket drog igång redan idag med ett startseminarium. I november ska NKSE-tentan skrivas, v.45 blir det en vecka på op/an, för att sedan göra slutpraktiken på avd. 35. På praktiken ska även den praktiska delen av NKSE bli godkänd.
 
Självdisciplin. Det är nånting som måste finnas i höst.


Kommentarer
felicia

kolla på min videoblogg och säg gärna vad du tycker om mig och mitt utseende :D

2012-09-03 @ 20:54:53
Laura

Lycka till med din C-uppsats!

Svar: Tack så mkt! =)
Nilla

2012-09-04 @ 17:49:58
URL: http://mywaytoahealtylife.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0