Lite gipsdamm? Någon?

Jag vill ha ordning och reda omkring mig. Okej att ett klädesplagg kan slängas på golvet eller att det är oreda i min garderob. Men när hela köket är fyllt med gipsdamm, då får jag lite smått panik. Dammsög och torkade golvet, drog sen med fingrarna över och insåg att det fortfarande låg små, små korn kvar. Jag började då ta en titt i skåp och i resten av lägenheten. Gaaahhh! Rester ut av gipsskivan i överskåpen, ovanför kylskåpet, golvet, köksbordet, resten av lägenhetsgolvet mm ... Så har torkat ur alla skåp och i morgon ska jag dammsuga och torka golven igen.

Det här är orsaken.

Bilden är tagen innan det målades, efter målningen blev det riktigt fint. Dock otroligt drygt att städa upp efter den lilla "ombyggnaden".


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0