Önskemål.

Igår jobbade jag 16-21, så fick träffa mina gamlingar igen. Jobbet ger en verkligen många skratt emellanåt =) Innan det var jobbdags hade jag en kille från Emaljen här (de jag hyr av). Tydligen så är det nått med vattenmätaren, så de letar efter läckor. Jag passade på att framföra lite önskemål - nya lister runt dörren och en förändring av fläkten i köket. En "trumma" kommer förhoppningsvis byggas i köket ovanför fläkten. Som det är nu så hamnar ju all matos i lägenheten, mindre roligt!
Och vad står på schemat idag?
* Träffa Liv för att göra ändringar i projektplanen (väntar bara på synpunkter från examinatorn, så vi vet vad som behöver förbättras).
* Tvättid 16-20 (massa tvätt!!)
* Städ!
* Kanske rasta mig själv lite också? En promenad hade ju inte varit fel, haha =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0