Året som gått - 2011.

2011 var ett riktigt bra skolår. Inte en enda omtenta, allting flöt bara på. Godkänd på båda praktikplatserna, fyra skriftliga tentor, en muntlig tenta, två hemtentor + en hel del redovisningar.

Januari.
Jag blev godkänd på omtentan i folkhälsa och började termin 3! Annars var januari en helt vanlig månad med en massa plugg.
 
Februari.
Jag jobbade väldigt mycket, men trots det lyckades jag med hjälp av bra planering plugga en massa inför sjukdomstentan och blev godkänd!

Mars.
Det var i mars som jag åkte till Altea för att praktisera där i 3 månader! Ett beslut som jag verkligen inte ångrar, ett riktigt äventyr.



April.
Altea började kännas som hemma. Jag vande mig mer och mer vid rutinerna och trivdes superbra på praktiken. Firade min 21-årsdag tillsammans med nya vänner. I slutet av april tog jag en liten minitripp hem till Sverige för att sedan åka tillbaka och stanna i 7 veckor till.
Pluggandet slapp man inte undan, trots att man bodde i värmen ...


Maj.
Ännu en månad i Spanien. Mina mobiltelefoner blev stulna, vilket var mindre roligt + en stukad fot i början av månaden. Praktiken och utekvällarna rullade på som vanligt.
Mamma skickade ner lite svenska varor, haha =)


Juni.
Systern kom ner till Spanien! Nån dag innan vi åkte hem gjorde jag tatuering nr 4. 12/6 åkte vi hem tillsammans och sen började jag jobba igen.


Juli.
En helt vanlig månad med en massa jobb. Kantarellfynd gjordes ofta! Jag var även på dop =)

Augusti.
Jobbet fortsatte, skolan började i slutet av månaden. Termin 4. Begravning.


September.
Den här månaden var det bröllop och jag hade långklänning på mig för första gången på … ja, jag vet inte när! Det skrevs tenta i psykiatri som jag blev godkänd på.

 

Oktober.
Min tjockistv fick till slut känna sig slagen och flytta ner i förrådet. Istället står det numera en plattv på tvbänken. Annars var det en lugn månad. Praktiken på vårdcentralen påbörjades också!

November.
Detta var en dålig bloggmånad. En liten skillnad var en av rubrikerna. Det blev snart en liten skillnad igen. Det skrevs på en hemtenta som blev godkänd! Första advent firades med goda lussebullar.

December.
Detta var en bra månad i skolan. Godkänd på två tentor och platsen i termin fem var säkrad! Jag och Liv påbörjade projektplanen. Även december var en dålig bloggmånad … Det var luciatåg i kyrkan. Jag står längst ut på vänster sida och Vickan längst ut på höger sida.


Nu hoppas jag på att 2012 blir minst lika bra!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0