Tosia, jobb, tatuering.

Jag har tänkt uppdatera här i flera dagar, men alltid är det nått som kommer i vägen. I helgen var det Tosia i Ronneby och helt klart bästa Tosian hittills. På lördagskvällen dracks det Tequila och cider, det dansades loss på diverse uteställen och feststämningen var på topp. Detta resulterade i en väldigt seg söndag ... ;) Självklart åts det även langos och munkar!
 
Jag har även gjort mina första nätter på jobbet, vilket gick över förväntan. Båda nätterna har jag hållt mig oväntat pigg. Nu har jag en ledig dag (gick av i går morse) men sedan är det jobb hela helgen.
 
Lillasyster fyller ju 18 år idag! Av mig fick hon presentkort på tatuering, så 21/8 är tider bokade för båda två! =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0