Akutmedicin.

I förrgår fick jag hem en ny bok, akutsjukvård. Vilken bok säger jag bara! Än så länge har den högsta betyg av mig. Relevant och intressant fakta, patientfall (så att man får fundera och verkligen tänka till) och boken är skriven på ett sätt som gör det roligt att läsa. Längtar efter akutmedicinkursen! Bara 6 veckor kvar tills dess. På måndag får jag veta vart jag ska göra mina hospiteringsdagar under den kursen. Vi är bara ute fyra dagar på akuten, IVA eller THIVA. Just nu är det ju fortfarande folkhälsokursen som gäller i en vecka till. Jag skriver på hemtentan och förhoppningvis får jag den klar innan helgen. Därefter är det organisation och ledarskap i fem veckor och sen är det äntligen akutmedicin! =)





Kommentarer
Åsa

Den är kanonbra!!! :)



Åsa

2012-03-14 @ 20:56:57
URL: http://www.legitimerad.blogspot.com
PATRICIA - Wiljas Mamma & gravid med lillasyster.

Hej fina!:)



Äsh, som bloggare får man ta både ris & ros.. Men tyvärr gör dessa kommnentarer mig RIKTIGT arg! Även om jag vet att de inte är något att bry sig om. Helt idiotiskt! Blir bara så less när man går på små barn, säga vad man vill om mig som sagt! Tack så mycket för du lämnade din fina kommentar <3 Den överväger mer, de lovar jag!!



Kramar.

2012-03-15 @ 11:32:22
URL: http://mammasangel.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0