Snart sommarlov!

I morgon är det tentadags. Oavsett hur det kommer kännas efter skrivningen, så ska det bli skönt att ha den gjord. Kanske känns allt bra och det blir ett godkänt resultat om en vecka eller två. Det andra alternativet är att samla nya krafter och fixa omtentan i augusti. Men förhoppningsvis är det alt 1 som stämmer! =) Just nu är jag rätt lugn, men man kan ju aldrig veta. Ibland gör man missen och lägger energi på helt fel saker, ibland har man pluggat in precis rätt.

På måndag börjar på mitt nya jobb. Fem somrar på ICA, två i hemtjänsten och nu första sommaren som USK på en medicinavd.

Tänk, en dag till sommarlov! Jag har ca 10 veckors jobb framför mig, men ändå, slippa skolans lokaler för ett tag! =)


Kommentarer
Jennifer Sandström

Svar: Bra där! :)

Nej jag vet det är helt underbart, en guldvärd möjlighet! Åh vad roligt, vart någonstans var du under dina tre månader? :)

2012-05-30 @ 22:23:13
URL: http://jennifersandstrom.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0