Vecka nio.

Om inte jag har räknat helt galet så har åtta veckor av den här terminen gått, tolv återstår. Den här veckan läggs fokuset på att granska en annan C-uppsats samt lägga tid på att verkligen läsa in sig på sin egen och kunna besvara ev brister! På fredag är det slutseminarium. När terminen började kändes den dagen så långt bort, men nu är den snart här.
 
I övrigt så tänkte jag försöka infinna mig på gymmet lite mer den här veckan ... Latmasken har hittat hit den sista tiden! Just det, en tid på vårdcentralen väntar i eftermiddag. Jag ska ev ta väck ett födelsemärke. Jag tänkte även passa på att ta upp alla andra problem när jag ändå är där. Magen .. Ledvärken ... Bäst att passa på! ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0