Älva utan färdiga vingar.

Dagarna går så fort och helt plötsligt har det nästan gått en vecka sedan jag skrev här sist. Den här veckan har det varit jobb med C-uppsatsen som vanligt. Artiklarna och kvalitetsgranskningen är klar, innehållsanalysen är på god väg. Så snart börjar själva skrivandet!
Igår gjorde jag ett andra besök hos tatueraren. Både Bobby och jag trodde att den skulle bli klar igår, men icke. Själva tjejen är färdig, men vingarna är inte riktigt klara ännu. Så det blir ett tredje och sista besök om några veckor! Hittils har jag suttit 5,5 h och blir nog runt 7 h totalt. Men den blir verkligen riktigt bra och i fortsättningen kommer jag hålla mig till Good guys tattoo! =)
 
Den här helgen har verkligen varit en riktig mathelg hitills, haha =) I fredags lagade jag helstekt fläskfilé i ugn med potatisgratäng som jag och systern åt. Igår lyxade vi till det med hämtmat och ikväll blir det plankstek, mums! Dock har jag aldrig gjort plankstek tidigare, så hur resultatet blir återstår att se ... Just de ja! Jag har en hallonpaj i ugnen. Provade nått nytt den här gången, rev lite vit choklad över hallonen. Hoppas på ett smaskigt resultat! ;)
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0