Sommarkryss och bekväm middag.

Jag behöver nog inte ens skriva vad jag sysslar med om dagarna. C-uppsats. Just nu försöker vi kvalitetsgranska de artiklar vi har hittat och förhoppningsvis duger några av dem! Men om jag tycker det är roligt? Verkligen inte. Men det måste göras så försöker ändå tänka positivt =)
 
I helgen så ... Just det ja, läste jag artiklar. Men i lördagskväll tog jag iaf vovven med mig och körde till mormor. Vi åt pizza/gyrosrulle/kycklingsallad och tittade på sommarkrysset. Till slut var vovven alldeles slut och vi körde hemåt igen.
 
Favoritlåten just nu! 


Kommentarer
Evelina

Vinn ett egendesignat iphoneskal i min blogg! Enda du behöver göra är att skriva att du är med :D

2012-09-03 @ 19:14:25
URL: http://kungen.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0