Tur och otur.

Jag brukar inte vara så jätte skrockfull.
Till exempel så går jag inte och oroa mig för fredagen den 13.
Däremot så är det kanske lite skumt att första gången som jag olyckligtvis kör på ett djur, så är det på det datumet.

Men i går satte jag på mig ett armband.
Det är svart med silverpärlor på, som man liksom knyter för att det ska hållas på plats.
Och sen dess har jag haft lite, lite mer tur än vanligt.
Som idag vann jag först 100 kr på triss.
Köpte två bingolotter efter det och vann två Sverigelotter på första bingot.
(Pensionärsvarning I know!)

Och igår hände även en annan rolig sak :)

Så kanske det här med lyckosaker verkligen stämmer,
det gäller bara att hitta sin "sak".

Det här armbandet kommer i fortsättningen sitta runt min handled,
oavsett om det forsätter ge mig lite mer tur än vanligt.


För jag gillar det och det verkar gilla mig också :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0