Ännu fler funderingar.

Denna framtid.
Igår var det sista ansökningsdagen till vårens kurser/program.
Jag har sökt till några olika saker, både program och kurser.
Jag känner för att plugga, men vet inte om det är rätt i januari heller.
Men det skadar ju inte att jag har sökt, kommer man in och ångrar sig, är det bara att tacka nej :)

Och nu vet jag att jag har fem veckor till på Gapro.
Vore egentligen rätt bra om jag fick året ut, pengar är alltid välbehövt :)

Har däremot kommit fram till att om möjligheten finns, så är det rätt dumt om jag går tillbaka  till mitt gamla jobb. Det vore i och för sig väldigt roligt, men samtidigt blir det problem om jag bestämmer mig för plugg i höst.
Då står de där och behöver (antagligen) göra ett nytt schema igen.

Men konstigt nog så saknar jag själva kundkontakten och kassaarbetet!
Trodde aldrig att jag skulle göra det, men har insett har jag nog passar inom serviceyrket.

Men jag får helt enkelt vänta och se vad som händer.
På ett eller annat vis tar man sig fram,
en dag i sänder! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0