Tentadagen!

Nu är den skriftliga delen av NKSE gjord! Själva tentan i sig var väldigt bra och det var endast någon enstaka sak som jag kände att jag inte har läst om under de här åren. Det som ställer till det är att minnet sviker en ibland ...
Tentan handlade om hjärtsvikt (symtom, egenvård, läkemedel) och det andra fallet inriktade sig på kirurgi med bland annat magsmärtor och operation. Enligt min poängräkning så är jag godkänd, haha! Återstår bara att se om examinatorn tycker samma sak ...
 
Häromdagen så kunde jag inte hålla mig längre ... Beställde en namnskylt! Om den skriftliga delen av NKSE blir godkänd så återstår "bara" att bli godkänd på den praktiska delen samt VFU. Sen får jag använda min fina skylt!


Kommentarer
bei

hi!
jag ska göra mig NKSE tenta efter sommar , jag undrar om du har gamla tenta som kan öva , jätte nervös få nästan ångst nu . hur ser tenta ut och hur har du pluggat in den ? tack !

2014-05-31 @ 15:11:24
bei

hi!
jag ska göra mig NKSE tenta efter sommar , jag undrar om du har gamla tenta som kan öva , jätte nervös få nästan ångst nu . hur ser tenta ut och hur har du pluggat in den ? tack !

2014-05-31 @ 15:11:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0