Sjuksköterska!

Det händer en hel del i mitt liv just nu. Det allra, allra största är att jag numera kan kalla mig själv för sjuksköterska! Praktiken blev godkänd i torsdags, vilket var det sista "momentet". Igår hade vi examensfest med klassen på Statt. Välkomstdrink, trerättersmiddag, utgång. Tre dagar återstår på praktiken, examensceremoni i skolan på fredag och firande med släkten på lördag.
 
Även om alla poäng är godkända och jag är sjuksköterska (nyper mig själv i armen) så ska jag verkligen passa på att njuta av de dagarna som återstår på avd 35 som "student", för snart har jag ingen som dubbelkollar allt jag gör ...
 
Innan examensfesten igår!


Kommentarer
Anonym

GRATTIS TILL DIN EXAMEN!!!!!!!!!!

Grattis lilla Pernilla, jag hoppas att det går bra för dig i framtiden.

KRAM från din första patient.

Svar: Tack så jättemycket Monika! Och även ett stort tack för de fina blommorna! KRAM!
Nilla

2013-01-18 @ 07:30:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0