Bilmekaniker nästa?

Ett tips: Försök aldrig tona rutorna om du är själv hemma ... Var knappt så att syrran och jag lyckades hålla plasten så att den inte klibbade ihop. Har en "liten" ruta kvar nu + bakrutan. Är inte helt nöjd med resultaten, men på långt håll ser det bra ut. Haha :)
Nej, riktigt så illa är det inte, men kommer göra om en av rutorna.
Och för att vara första gången har det gått riktigt bra.

Förresten! Mejlade till hp igår eftersom att jag tyckte att det verkar ha stannat upp lite när det gäller min dator.
Fick till svar att budfirman har ringt mig fyra gånger utan svar och jag tänkte "Vad då budfirma?".
Men då visar det sig att de hämtar upp datorn hemma hos mig!
Så nu ringde det en tjej från den här budfirman och i morgon mellan kl 14-16 hämtar de datorn.
Får helt enkelt fika med Alex på förmiddagen :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0