Vilken kanonstart på dagen.

Första klockan ringde kl 07 och det som lät så bra inställt igår, fick mig att hoppa högt idag. Jisses vilket ljud!
Så det alarmet stängde jag av illa kvickt och ställde sen mobilen på 07.20.
När den ringer, så har den en signal som låter som en tupp och inte nog med det, jag kan inte stänga av den!
Så i två hela minuter galer den var 5 sekund innan den läggar av automatiskt.
Vilken kanonstart på dagen.
Nu ska jag se om jag hittar något ätbart till frukost eller om jag hoppar över den här hemma och äter nått på jobbet.
(Är ju precis inte brist på mat där)

Ha en bra dag!


Kommentarer
Joakim Forsberg

najs =)

2008-08-24 @ 08:02:10
URL: http://joakimforsberg.blogg.se/
Sabbi

ännu en som är vaken så här tidigt en söndag haha :D men jag ser att du ska jobba, det ska inte jag :(

2008-08-24 @ 08:03:14
URL: http://fierce.webblogg.se/
patrik

hehe så du kom upp?

pattilatti2 på lunar:)

nice me blogg:)

2008-08-24 @ 12:08:37


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0