En sån där bra dag.

Finns är det skönt när man för en gångs skull har en sån där dag, då allt känns rätt bra?
  En sån härlig dag har jag just nu och det känns kanon ^^
Sms:at lite med Alex också och blir inget Cypern i september, ist ska A och J kanske åka till Egypten och så tar vi Cypern till våren ist och det känns jättebra för min del :)
Har så mkt annat som jag behöver lägga pengar på just nu. (b la min lilla bil)
Hjääälp! Tog just en titt på mina händer och de ser lika gräsliga ut som vanligt efter flera dagar på jobbet.
Naglarna ska jag inte bara tala om!
Får nog köpa sånt där nagelförstärkande och kanske lägga pengar på manikyr innan bröllopet 2/8, för då vill man vara extra fin, bokade t ex tid för klippning idag.
  Nu hoppas jag på en problemfri jobbardag och att jag inte är alltför trött när jag kommer hem ikv,  behöver nämligen städa mitt rum, det ser ut som om åskan har slagit ner (A) ...

Seees.

Xoxo



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0