Fönstershopping á la nätet.

Orkade se klart filmen, men rekommenderar den inte! Usch och fy.
Tittade runt lite på några olika bloggar innan och såg en bild på en jättefin klocka i overzie och kom på att jag har ju faktiskt en vrålsnygg (^^) klocka som jag köpte när vi var på Cypern i juni.
Kom också på att jag aldrig har visat upp den här, så får nog ta en bild på den i morgon och sen lova mig själv att använda den lite oftare.
Perfekt att ha när man bara är "vardagskläd" och vill ha något på sig som lyser upp det lite :) 
  Jag glömde tala om för er att min bil krånglade som vanligt i måndagsmorse när jag skulle köra till jobbet vid lite i sju.
Var tvungen att veva ner (eller har rättare sagt elhissar) rutan för att få väck dimman/vattnet. Men tror ni skiten ville gå upp igen sen? Nej självklart inte. Fick snällt fråga pappa om han kunde lämna mig vid jobbet och sen hämta mig när jag slutade.
Men självklart när han skulle fixa bilen på kvällen, så åkte rutan upp när han tryckte på knappen.
Den bilen gör allt för att jäklas med mig.
Tänk om man hade 300 000 och kunde köpa en av alla drömbilar jag har hittat på blocket.
Några få minuters fönstershopping á la nätet och sen blir det sängen..

Xoxo


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0