Ingen pågenkille idag ...

Nyss hemkommen från jobbet.
Fick "äran" att handla också, eftersom att mamma cyklar till jobbet idag ;O Och nu är det inte så att vi har typ 3 km till jobbet, utan 1,1 mil ... Jisses ^^
Men fick iaf bli lite nya påläggssorter idag, ska testa nån kycklinggrejs med paprika och sånt i ... Hm ...
Men är ju så dumt när kunderna frågar - " Är den här skinkan god, smakar den här skinkan mkt rökt?" Och så har man inte ens provat en liten bit ... Så tänkte att jag borde väl kunna arbeta mig igenom hela delikatessdisken under sommaren :) Men nu ska jag ta och göra i ordning lite mat åt mig.
Får nog bli några mackor och frukt, köpte med mig nektariner och vindruvor hem, mums ^^
Vi hörs lite senare.

Just det! Pågenkillen måste ha varit jättetidig idag, för han hade redan åkt när jag kom till jobbet lite i tolv .. Typiskt också! Haha .. Fast på måndag, när jag börjar 07.00, då kan jag spana in arlakillen ist ..
Där snackar vi armmuskler, eller hur Malin? ;) Haha ^^


Xoxo


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0