Íngen partyblåsa eller hur Alex?

Nu är jag hemma igen.
Jag hade en väldigt rolig kväll med Alexandra igår :)
Vi var hos henne först och förfestade. Sen tog vi det fullpackade 22.00 tåget in till Karlshamn.
  Väl där så fick man ju börja med att uppsöka en buske ... Partyblåsan var inte på topp igår, haha :)
Efter mkt letande hittade vi tillslut Alex vänner från Ryd och tillsammans med dem hade jag en jättetrevlig kväll.
Vi tog bussen hem till Ronneby igen kl 02 och runt 03 var jag väl i säng.
   Vi steg upp runt kl 10.30, men då kändes det verkligen att man hade druckit mer än bara vatten igår.
Nu ska jag snart lägga på mig på soffan och sova bort den här dagen.
Får bli en äkta slappardag ^^

Meeeen! Bajamajorna tog verkligen priset igår efter kl 01. Har nog aldrig sett något grisigare ...

Xoxo



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0