Käääärlek är väl underbart.

Jag har haft en jättebra eftermiddag med Sandra. Blev först en fika på Contan och sen en halvtimmes shopping.
Men jag hann göra av med lite pengar bara på den korta stunden.
Köpte en kofta till mig, lila är den .. Jisses, men kan vara kul med lite färg ibland.


Bild från provrummet, klänningen som hänger på galjen, köpte jag till lillasyster. Hon har provat den tidigare och den passar henne perfekt! :)

Sandra och jag körde även ut till Ron och pratade med en jättetrevlig kille/man där.
Så vi har bestämt oss för att träna på måndag och se vad vi tycker. Tror även syster ska få följa med, hon är jättesugen på att börja träna.
Men nu ska jag läsa solo, som kom ut med ett nytt nr idag (^^) och sen blir det tvn. Mamma fick någon film igår med bokklubben tror jag och är precis en sån film som jag älskar. Lite historisk (1800-talet gissar jag på) och käääärlek.

Xoxo


Kommentarer
emma

Nä, och killar brukar inte vilja prata så länge, dom tröttnar oftast och vill bara slänga på luren i slutet :P haha

2008-07-16 @ 20:30:17
URL: http://litenemma.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0