Måndag.

Kom i lagom tid till jobbet idag, för att spana in pågenkillen, haha ;)
Men oturligt nog missar jag han i morgon, men på onsdag, börjar jag kl 12 och då har han inte hunnit fixa klart med brödet ^^
Annars gick det bra jobbet idag, känner att man börjar få koll på det mesta nu.
  Fick spagetti och köttfärsås när jag kom hem, mums.  Nu ska jag bara smälta maten och sen ska mamma och jag ut och gå.
Just det! Malin lurade ju på mig att ta sill hem till katterna! Så jag har stått och klippt sill i platsmuggar, som ska frysas in och jag luktar på långt håll! Tänker aldrig mer köpa sån sill, usch ;O haha :)

Xoxo


Kommentarer
Malin

haha, blev kissarna glada? :)

2008-07-07 @ 21:24:23
URL: http://maolinbaolin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0