Moghrabiah med kalkon och baconsås.

Passade på att handla lite saker till min lunch när jag lämnade Vickan i Hoby innan.
Så blev att jag ställde mig direkt vid spisen när jag kom hem och det blev en riktig kanon lunch ^^
Moghrabiah med kalkon och baconsås
Moghrabiah är med ett enklare ord pärlcouscous, något större en den vanliga couscousen.
 Men nu får jag nog ta och städa upp efter mig i köket (ser ut som en orkan har dragit fram)
och sen ska dammsugan fram. 
  Haha just det ja ...
Mamma blev lite smått arg när vi körde på E22 igår så hon "körde i kapp" med en ford victoria ...
I den här bilen satt två killar från Hoby i 20-årsåldern.
Men efter att vi hade kört förbi dem och det blev dubbelfil igen, så körde dem förbi oss igen, de tolererade nog inte att en kvinna på 40 + körde snabbare än vad dem gjorde ;)
Lite roligt att mamma kan bli så himla arg :)

Xoxo


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0