Naime.

Nu har jag varit och duschat, har även hunnit städa Villes bur.
 Kom just på att min favorit drink i Agia Napa var frozen strawberry daiquiri, den rekommenderar jag att prova!
Den innehåller b la krossad is och jordgubbar ^^ Mums.
 Igår fick jag reda på att min Farmor heter Naime i andra namn. Är inte det rätt ovanligt för någon som är född på 30-talet?
Jag trodde först att det uttalades Naemi (ni vet som foto modellen Naomi, fast du uttalar o:et som e ist), men man uttalar namnet som Nejmi. 
 Nu ska jag försöka få någon mat i magen :)

Xoxo


Kommentarer
H.E.R.T.i.G.i.N.N.A.N. af Uppsala

Jag ska köpa en mascara i dag och undrar om du har någon fantastisk mascara du vill rekommendera som förlänger fransarna?

2008-07-17 @ 11:31:56
URL: http://veckomagasinet.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0