Recept.

Min lunch var jättegod! Kommer klart göra den fler gånger.
Men som vanligt följde jag inte receptet riktigt ordentligt ... Men om du vill ha en snabb och god lunch, gör så här:

* Använd t ex polarkakor som pizzabotten.
* Bred på passerade tomater .
* Lägg sen på den fyllning som du vill ha. Jag hade skivade tomater, skinka, ost och oregano.
* Lägg in dem i ugnen, ca 225 grader i 6-8 minuter.
Det "riktiga" receptet var liiite nyttigare än mitt, där hade man ingen skinka utan man hade skivad paprika, kronärtskocka och oliver på ist.



Pizzan i ogräddat tillstånd .. haha :)

Nu ska jag se om jag hittar lite jobbarkläder att ha på mig, börjar om en timme.
Vi hörs ikv!

Xoxo


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0