Shoppinghumör.

Jag har suttit en lång stund nu och kollat i hm:s katalog inför hösten.
Är jättesugen på att beställa ett par skor och några tröjor, meeen sen ska jag ju faktiskt in till stan på fredag (och trängas med alla andra när det är löning). Så jag väntar med skorna.
   Mitt läppglans har jag fortfarande inte sett röken av. Killen som svarade på mejlet idag sa att jag skulle vänta i TIO dagar och sen höra av mig igen. Glöm det säger jag, ska ringa i morgon igen.
Vill ha mitt läppglans senast på fredag, annars vill jag faktiskt få mina pengar tillbaka.
Har man satt ett leveransdatum måste man väl se till att hålla det?

Xoxo


Kommentarer
Linda

Det finns så mycket hos HM :)

2008-07-22 @ 22:19:01
URL: http://lindassblogg.blogg.se/
malinm

Min bloggdesign från Spotlife blev äntligen klar idag! Skulle betyda mycket om du skrev en liten rad om vad du tycker om den. (min gamla blogg finns på bild några inlägg ner):)



/malinm

2008-07-22 @ 22:25:20
URL: http://malinm.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0