Skrattparty hos familjen Olsson.

Mamma och jag provade våra bikinisar innan, vi har ju köpt likadana ^^
 Strandade valar på stranden ... haha.
Skrattade så mkt då, så att jag fick kramp i magen .. :P
Sen skulle jag visa och förklara för pappa hur jag dansar när jag är ute och hur jag kommer dansa på Cypern ..
Men då skulle han ju också testa och jag säger då det:
- Det var en syn för gudarna!
Skrattade så mkt så att jag började gråta typ! Haha.
Tror inte jag tålde en enda cider ikv ;O
Eller nja, riktigt så illa är det inte, är bara så jäkla trött efter en intensiv vecka.
Har börjat med packningen inför Cypern nu och det viktigaste har jag lagt ner nu.
ALEX, glöm inte du vet vad ;) haha.
Blir nog snart sängen för min del, jobbdag i morgon och sen personalfest!

Xoxo


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0