Fredag + lördag.

Känns som om jag behöver uppdatera lite här.
Igår hade jag bara en lektion i skolan, började kl 14.20 och slutade kl 15.40 (musik!). Därefter åkte jag hem och tog det lugnt några timmar, sen körde jag till D runt sju tiden, tittade på en film och pratade lite :)
Kom väl hem runt tolv. I morse var det bara att "glatt" stiga upp när klockan visade 07.30. Kl 9 befann jag mig på jobbet och fick sluta nu kl 18. Men tiden gick faktiskt riktigt snabbt idag.
Egentligen så skulle jag åkt till Eringsboda Brunn ikv, men så blir det inte. Dels var det tydligen inte så många som skulle med helt plötsligt och så kände jag mig rätt trött i eftermiddag. Men sen skickade Alex sms och frågade om vi inte skulle köra in till Karlskrona, så ska iväg iaf. Ser framemot att daaansa!
 Men innan jag ens närmar mig bilen igen, måste jag få svenskan gjord ... Jippie ...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0