Onsdag.

Det finns verkligen inget bättre än sovmorgon, även om jag bara kunde sova till lite över åtta idag :)
Det blir ju en helt annan start på dagen, särskilt när alla andra redan har åkt hemifrån.
Jag ska snart ställa mig i duschen, så att jag verkligen vaknar och sen hinner jag förhoppningsvis äta lite frukost.
Egentligen är man rätt konstig.
De dagara jag börja skolan senast kl 10, prioriterar jag bort frukosten. Jag lägger mest tid på att duscha, sminka mig och hitta kläder.
Har jag sen en stund över, då slänger jag i mig en macka. Det vore egentligen vara tvärt om.
Jag kanske helt enkelt skulle börja stiga upp en halv timme tidigare varje dag?
Hm .. Nej, jag tror inte det. Jag är gillar min säng för mkt på morgonarna för att göra nått sånt drastiskt ^^

Ha en bra dag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0