Rastlös.

Okej. Nu har jag varit hemma sen strax innan kl 14 och jag klättrar snart på väggarna!
Jag är verkligen ingen hemmamänniska längre. Jag är van vid att det är full fart hela tiden, oavsett om det är skola, jobb eller vänner.
  Jag försöker verkligen komma på något att göra. Men träffa Alex igen är ju kört, hon jobbar kvällen.
Jag får helt enkelt försöka komma på något tillsammans med min syster.
Jag funderade på bio, men Ronneby visar tydligen inga filmer på måndagar?
Idiotiskt.
Hm .. Ett förslag skulle kunna vara att vi kör upp till Hoby och hyr film ... Men är inte så jätteinspirerad precis.
Jag får verkligen komma på något att göra i morgon!
Vad fan har man lov till?
Skulle ha bett om mer jobbdagar. Jobbar ju bara torsdagkväll och 10-18 på fredag.
Men på lördag, då jäklar ^^
Jag och Alex ska förhoppningvis festa och dansa loss på Natti.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0