"asså du e bara sååå himla pinsam."

Jag skulle egentligen skriva om min och Sandras dag på stan idag, men sen upptäckte jag att någon har kommenterat inlägget som heter "Saudiarabien" och skrivit : "asså du e bara sååå himla pinsam.". 
    Hm ... "asså" och "sååå". Kan nog med en gång konstatera att det är en person med låg ordkunskap?
Sen var jag självklart tvungen att läsa det inlägget, som jag skrev för ett tag sen och kan faktiskt inte hitta något pinsamt med det.
Ibland är människor verkligen otroligt irriterande :) Särskilt när man bara skriver "pinsam" och absolut inte ger någon förklaring till varför. Jag kan ta kritik, men då ska det jäkla vara kommentarer som man får ut någonting av.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0