Torsdag

Jag hittade till återvinningsstationen, så har blivit av med lite kartonger och imorgon ska det rensas ännu mer.
   Jag har även bakat bullar, som jag inte har vågat smaka än ...
Bara det att har 5 påsar i frysen med minst 6 st i varje ... Och min frys är inte allt för stor. 
 Men om de är goda, så får det bli nån påse med hem till Sonekulla på lördag :)
 Till middag blev det köttfärssås och makaroner, så nu är jag mer än mätt ^^ 
       Jag har hittat en skohylla på Ö&B som skulle funka utmärkt i min garderob, så imorgon får det bli en tur till Öland! Har inte varit där sen -06 och det var en tältsemster som Emelie och jag aldrig kommer glömma, haha. 
 Men tillbaka till garderoben/klädkammaren -> Jag avskyr verkligen att inte ha någon ordning bland kläderna! 
    Bara det att jag känner inte för att göra ytterligare ett besök på Ikea.

  Dags att fortsätta diska!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0