Frukt istället för godis.

Sitta i kassan i tre timmar är det absolut dummaste man kan göra när man ska undvika allt onyttigt! .. Jisses ..
Dels så har jag full uppsikt över godiset, 10 meter till kakor och kex + att jättemånga kunder köpte Kallinges sockerbullar, som är grymt goda. Meeen jag är riktigt stolt över mig själv -> Köpte kiwi, passionsfrukt, banan och frysta hallon iställer för godis, så fick bli en smoothie när jag kom hem.
  I morgon har jag skola mellan kl 13.10-15.40 och därefter ska jag sola igen, sen ut och röra på mig.
Förhoppningsvis får jag sällskap av mamma, så att jag slipper jogga själv :)



Kommentarer
Hannah - modell och sångerska

Jaha, där ser man :) Där gick man för ett år sen ;)

2009-03-19 @ 23:12:37
URL: http://hannnah.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0