Söndag.

Jag förstår verkligen inte varför man ska vara så seg på söndagar? Klockan är över ett och jag har fortfarande inte kommit ur kläderna jag sov i.
   Igår började jag titta på låt den rätte komma in. men var så otroligt trött så orkade inte se den klart.
Men såg sista 30 minuterna för en stund sen och trodde verkligen att den skulle vara betydligt bättre.
Förresten i natt vaknade jag av att Tiger hoppade ner från min säng och gick ut i hallen. Sen hörde jag kräkljud ..
Stackars kissen mådde otroligt illa och spydde två gånger på hallmattan där uppe.  Men inte nog med det. Jag gick ner för att dricka lite vatten och hörde hur Tiger följde efter. Då spydde han på hallmattan nere också! Därefter kan jag lugnt säga att han åkte ut och jag väckte mamma. Finns inte en chans att jag torkar upp kattspya kl 03 på en lördagnatt.
Urk!
  Nu ska jag se om jag orkar göra nått vettigt av den här dagen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0