Studentklänning + mössan.

Utställningen idag var faktiskt inte alls så tråkig som jag trodde att den skulle vara. Den var annorlunda och faktiskt rätt rolig ibland. Efter kulturcentrum blev det fika på Contan. Därefter gick jag och Alex in på B.Young och vad hittar jag inte där? Jo, självklart den vita klänningen som jag beställde från nelly.se men som inte passade. Det bästa (iaf för mig) är att den affären har 75 % på allt nu, de ska oturlig nog gå i konkurs. Jag köpte självklart klänningen!
 Sparade nästan 400 kr ^^



Klänningen + min studentmössa :)

Säkerligen så kommer nog många andra köpa klänningen, men jag trivs i den, så spelar inte någon roll :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0