Fredag.

Idag var jag på jobbet kl 07.00 (!) för att lära mig att grilla fläsk .. Låter otroligt intressant va?
Haha :) Men jag ska ha öppningen där inne ett par fredagar i sommar, så då måste jag kunna det. Jag var hemma  redan vid åtta igen, så fick bli lite mer sömn och steg upp vid halv tio. Men är ju redan sminkad och allt så har lite "dötid" nu innan jag måste köra till skolan. Idag är det faktiskt en relativ lång skoldag jämfört med vad jag brukar ha
-> 11-15.40. Hela tre lektioner!
Ikväll ska jag i princip bara köra min syster och hennes pojkvän till någon kompis, sen ska jag bara ta det lugnt :)


Kommentarer
stina

Ny film på min sida,. Upptäck hur snabbt allt kan försvinna om vi inte ser upp, tänker till och uppmärksammar oss mer. Drive safe är en film om hur verkligheten kan slita oss samman. Var rädda om er, varandra Kram Stina.



ps kolla även filmen om barnmisshandel tre inlägg ner. Budskapet måste runt i världen. Kram

2009-05-15 @ 14:42:47
URL: http://stiiiinas.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0