Tisdag.

Hemma idag också, men har testat nått nytt -> Clarityn och nässpray mot allergi, i bästa fall så hjälper det, vilket betyder att jag helt plötsligt har blivit jätteallergisk mot pollen eller så fortsätter jag vara sjuk.
  Men i morgon ska jag till skolan, särskilt med tanke på att Alexandra fyller 19 och att hon ska ha kalas! ;)  = kakor ... !

Förresten, fick två påminnelser från nelly.se igår, som jag inte hade en aning om vad det var.
Så skickade iväg ett mejl och nu har de krediterat den ena. Ibland har man tur :)
Och om de har krediterat den ena, så måste de ju ha gjort fel?



Kommentarer
Daniel

Må allergin hålla sej borta!

2009-05-12 @ 13:51:11
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0