Cypern 2009

Satt precis och tittade på lite bilder från min och Alex Cypernresa.
Vill tillbaka dit, bästa stället att åka till om man är ute efter party! ;)

Dock så gjorde jag och Alex lite mer än bara att festa.
Vi skulle även ge oss på att hyra cyklar och ta oss till Platania.
Det gick mindre bra. Vi hittade inte cykelvägen och gav oss i väg i värsta terrängen.












Nu kan vi skratta åt vår misslyckade cykeltur, men vi hade lite smått panik ett tag.
Mitt ute i ingenstans, i ett annat land ..

Men kvällarna var väldigt lyckade :)









Kommentarer
Malin

Man blir ju inte sugen ett dugg! ;)

2009-11-12 @ 08:20:43
URL: http://maolinbaolin.blogg.se/
Alex

Den där djävulska cykelturen! Var det tre timmar det tog oss att LEDA cyklarna genom terrängen som det tog ca 40 minuter att cykla på cykelvägen ungefär 50-100 meter längre upp? Tacka vet jag kvällarna!!!!

2009-11-13 @ 18:28:05
Alex

P.S ...... jag säger bara Castle.......

2009-11-13 @ 18:29:01
Nilla

Sv Alex: Tur att kvällarna var roliga iaf! Fast nu kan man ju skratta åt det ... :)

2009-11-21 @ 13:37:55
URL: http://niiillas.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0