Raggningsrepliker

Hittade en hemsida med lite roliga citat, gåtor och sådant.
Sen hade de även en massa raggningsrepliker, så här har ni de som jag tyckte var roligast/bäst/töntigast/konstigast you name it :)
Dock så skulle jag aldrig använda dem själv!

* “Det krävs 134 minuter aktivt sex för att förbränna alla kalorier från en chipspåse. Jag har precis ätit 5 påsar, vad gör du ikväll?“

* "Fryser du? För du är väldigt lättklädd i mitt huvud."

* “Kan du inte komma hit, sitta i mitt knä också pratar vi om första sak som kommer upp?“

* "Snygga ben ... När öppnar dem?"

* "Gud måste vara upprörd ikväll, han saknar ju en av sina änglar"

* "Har du en krona? För jag lovade att ringa mamma så fort jag blev kär."

*Jag är inte full, bara berusad av din skönhet."

Nå, skulle ni använda någon av dem här eller skulle ni vilja att någon sa det till er?

För min del så får folk gärna säga att jag t ex är söt, men slipper helst sliskiga raggninsrepliker som "vill du se något växa?"




Kommentarer
Alex

“Kan du inte komma hit, sitta i mitt knä också pratar vi om första sak som kommer upp?“



haha säg inte att han menar det som jag tänkte på :O eller alltid tänker på ;)

2009-11-13 @ 18:34:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0