Sverige mot morgonzoo

Vad skulle du göra om du tvingades ringa upp ett av dina ex?
  Inte nog med att du först skulle samla mod för att göra det, du ska även säga pinsamma saker.

Det här ska Titti eller Roger göra i Sverige mot morgonzoo på fredag morgon.
Jag är otroligt glad över att det inte är jag som ska tvingas till detta!
 
För det första så har jag inget riktigt "ex", får nog kalla killarna för "dejtingex" tror jag, haha :)
Brukar oftast bli så att jag träffar killarna några gånger och av olika anledningar så fungerar det inte.
För att nämna några så har avståndet varit för långt, personkemin har inte klickat eller så har det bara runnit ut i sanden.

Men de flesta av de har jag har träffat, har jag ingenting ogjort med, utan vi skildes som vänner.
Finns dock en stor idiot som jag önskar att jag aldrig hade träffat.
När jag var på Brunnen i lördags, så var han också där.
Men vi bara gick rakt förbi och låtsas som vi inte kände varandra.
Och så länge det forsätter så, är jag nöjd och glad.

Men tillbaka till Rix FM.
Ska bli otroligt roligt att höra detta på fredag
Hoppas nästan på att Roger får ta "straffet".
Han lever nämligen inte ihop med en tjej, utan med en kille.
Så kan bli rätt intressant om han ska ringa till en gammal flickvän.
(Detta är något som han själv kommenterade och skrattade åt i morse)

Men än en gång, är otroligt glad åt att jag slipper göra det! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0