Allt känns okej.

Nu känns allt okej igen. Jag har iofs sett den första studieuppgiften och den skrämmer skiten ur mig, men jag hoppas att jag ska fixa det här!

  Imorgon så ska jag göra nått som känns otroligt bra -> Jag ska köra hem på förmiddagen, umgås med familjen när de kommer hem, sen köra till Ronneby och möta Alexandra och Jessica.
  Vi ska nämligen till Karlskrona och dansa på Piraten!
Ja, jag vet .. Är kanske lite galet. MEN om jag skulle köra från Karlskrona och hem, så tar det nästan en timme.
Att köra från Karlskrona till Kalmar tar en timme. Så ingen stor skillnad :) 
    Föreläsningen på torsdag börjar kl 13 och det är bara en massa info om vad kursen kommer innehålla och så.
Hade nog inte gjort så här, om det hade varit en riktig föreläsning, som vi ska ha på måndag.

Och sen saknar jag Molle sjukt mkt! och Tigerplutten!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0