Tänk positivt!

Jag har spenderat eftermiddagen/kvällen framför datorn och tvn.
Vet att det antagligen kommer bli mkt att göra i skolan den här veckan.
Tror vi har tre heldagar från 9-16 + kort om tid för att göra studieuppgifter.
Men ska försöka tänka positivt! 
 Hemlängtan är inte nådig ibland, men är ju bara 13 mil hemifrån! Kör hem på 1,5 timme.
Och nästa vecka igen, är vi lediga från skolan tors-fre + mån-tis veckan därefter. (24/9-29/9)
Så ska försöka få gruppen att jobba på bra med uppgifterna, för då kan jag ta lite långledigt hemma och bara slappa :)
Funderar på om jag ska testa ta bussen i morgon, men sen samtidigt behöver jag handla lite mat.
   Nehe slötitta lite på ensam mamma söker :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0