Tidsfördriv.

Matvanor

Bästa maträtt? Oj, svårt .. Älskar stark mat, skaldjur, potatis!
Bästa dryck? Fanta citron.
Hatdryck och maträtt? Julmust och falukorv ..
Bästa alkoholdryck? Vitt vin =)
Använder du smör på smörgåsen? Knappt, försöker vänja mig vid det.
Smågodis eller färdiga påsar? Smågodis
Favoritglass? Vaniljglass med krossad choklad!
Shoppingvanor

Hur mycket shoppar du för varje månad? Oj, jätteolika!
Har du mer skor än kläder? Nej
Favoritplagg? Hm .. tunikor/klänningar
Hatplagg? Byxor med hög midja ..

Arbete, utbildning

Jobbar eller pluggar du? Jag pluggar till sjuksköterska =)
Trivs du med ditt jobb/din utbildning? Jag trivs kanonbra!

Boende

Lägenhet eller hus? Precis flyttat till en jättefin lägenhet i Ronneby =)
Framtidsplaner med boende?  Hus!
Litet eller jättestort?  Lagom
Drömboende? Hm, lagom stort hus i utkanten av en mellanstad.
Landet eller mitt i stan? Just nu mitt i stan, i framtiden landet.
Mysigt eller sterilt? Mysigt!

Lite allt möjligt

Har du barn? Nej.
Är otrohet okej? Nej, verkligen inte!
Betyder familjen mycket för dig? Min familj betyder supermycket!
Tycker du om att dricka dig full? Nej.
Hemmafest eller krogen? Hm .. Båda delar =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0