Fredag.

Mamma skulle väcka mig i morse innan hon körde till jobbet vid sju och så skulle jag gå ner och hålla Inka sällskap. Hon brukar sova som en stock på morgonen, så brukar aldrig på några problem.
Men helt plötsligt vaknar jag (i min egen säng) av att Inka hoppar upp rätt på mig och är överlycklig! Tycker det är lite väl ljust och lite väl mycket fågelkvitter för att klockan bara skulle vara halv sju.
Klockan var 08.20! Tydligen så har inte mamma väckt mig och nu tyckte Inka jag hade sovit färdigt.
Kan säga att en 25-kilos vovve är mycket mer effektivt än en väckarklocka! ^^

Så nu har jag hunnit starta en maskin tvätt, duschat och så ska jag äta frukost nu :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0