Rix fm och vårtecken.

Blev inget tågåkande i morse, men det hade mitt undermedvetna redan räknat ut .. Istället tog jag bilen och det är jag glad för, för fick mitt första vårtecken tack vare det! (kommer tillbaka till det längre ner). Jag hade föreställt mig att föreläsningen skulle vara riktigt dryg, men det var den inte! Saker och ting känns lite klarare och jag har insett att jag har varit överambitiös när jag har pluggat på cellen.

När föreläsningen var slut gick jag ut och la märke till att solen faktiskt kikade fram! Öppnade bildörren och det är varmt i bilen! Inte den där isande kylan som har slagit emot en i flera veckor, det tog inte flera kilometer innan det är varmt i bilen och rutan immade inte igen!
Istället var det behagligt varmt ^^ Jag startade radion och hör att Maria på Rix FM pratar om vårtecken. Jag var så glad, så tänkte att det här vårtecknet måste jag dela med mig av. Ringer till Rix FM och kommer faktiskt fram! Får prata med Maria och berätta om mitt lilla vårtecken. Efter det spelas det några låtar på radion och sen hör jag hur hon säger mitt namn och så helt plötsligt är min röst i radion!
Skumt värre ... 

Men nu vet iaf en hel del av svenska folket om att våren nog faktiskt är påväg och det känns otroligt bra! :)

Firade med att köra inom McDriven på hemvägen och synda med pommes, nuggets och garlicsauce ..



Våren/sommaren får mig att längta efter Strawberry daiquaris och turiskpepparshots ...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0