This day.

Det var ju först skola idag, som började med en inte allt för kul bibliotekskunskap.
Sen basgruppsträff, där vi alla blev godkända på uppgiften! :)
Jag hade inte en tanke på att det betygsattes ...
Sen åt jag lunch som bestod utav kycklingsallad tillsammans med tjejerna i basgruppen.
Ida, Maria, Frida, Johanna och Sara.
Jag har lärt mig alla namnen vilken känns kanonbra.
Nu är det ju bara resten av klassen också ...

Efter skolan mötte jag upp Sandra i Ronneby.
Vi hämtade ut våra biljetter till Eringsboda brunn på lördag och så blev det ju lite shopping.
Sen, hör och häpna:
- Skrev jag in mig på gymmet!
Dock bara för en månad, men i alla fall.
Jag tänkte testa först, för tänker ju inte betala en massa pengar varje månad om jag inte tycker om danspassen :)

Efter stan var jag hos mormor en stund, lämnade lite böcker där som kusinen ska låna.
En massa anestesiböcker och jag höll på att svimma när jag såg en bild på en öppen mun och en jäkla lång spruta!
Aldrig tandvården för min del ..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0