Fullt polispådrag.

Vilken dagjävel detta har varit hittills, rent ut sagt.

Det började bra med överraskningsfika hos mormor, men sen!
Min faster ringde vid lite i tio.
Tydligen så fanns inte min farmor i lägenheten när hemtjänsten kom dit.
Hon hade varit där när de tittade till henne tidigt på morgonen, men inte vid nio.

Så jag satte mig i bilen för att köra runt och leta, min faster och farbror letade.
Sen letade både mamma, jag och min morbror.
Men efter någon timme ringde min faster till polisen.

Och inte trodde vi att vi skulle få så mycket hjälp!
Minst fyra vanliga polisbilar, minst två civila bilar och minst tre olika polisbussar av olika storlekar!
Så var nog runt en 15-20 poliser.
Jag fick prata med en civilpolis, en supertrevlig kille som ställde en massa frågor om farmor.

Så min kära farmor väckte verkligen uppståndelse i lilla Bräkne-Hoby idag.

Efter att hon hade varit borta i ca 6 timmar hittar polisen henne!
Hon satt bakom ett garage, inte ens 50 meter i från lägenheten!

I endast trosor och jacka satt hon i snön, nedkyld till 34 grader =/
Så det blev fullfart i väg till sjukhuset och sen dess har vi inte hört något.

Stackars virriga lilla farmor.









Kommentarer
Cajsa

stackars lilla farmor, skönt att ni hittade henne! :/ läskigt det där.

2010-01-13 @ 15:53:39
URL: http://cajsaelina.blogspot.com
Malin

Tur hon kom till rätta lilla farmor! Kram

2010-01-13 @ 22:46:12
URL: http://maolinbaolin.blogg.se/
Anonym

snygga uniformer :)

2010-01-14 @ 19:29:12
nellie yoonell

Usch vad hemsk! Tur att ni httade henne..:/ måste ha varit sjukt kallt..

2010-01-18 @ 15:58:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0